طب چینی برای مرحله نهایی بیماری کلیوی

چهار شنبه 18 ارديبهشت 1392
ن : lafee

طب چینی برای مرحله نهایی بیماری کلیوی

طب چینی برای مرحله نهایی بیماری کلیوی

چگونه در مورد اثر درمان درمان طب چینی از پایان مرحله بیماری کلیوی (ESRD)؟ در بسیاری از کشورها، هنگامی که وضعیت توسعه برای پایان دادن به مرحله بیماری کلیوی، دیالیز و پیوند کلیه تبدیل به دو انتخاب بیماران تنها می توانید انتخاب کنید. اما واقعیت این است که هیچ کس می خواهد به انجام دیالیز یا پیوند کلیه را دریافت. اطلاعات زیر در مورد طب چینی برای پایان مرحله بیماری کلیوی، که امیدوار است که می تواند مردم را امید جدیدی را.

در چین، هدف از طب چینی در درمان بیماری کلیوی مرحله نهایی است که برای صرفه جویی در کلیه خود را با تعمیر آسیب کلیه و دوره نقاهت عملکرد کلیه. خوب، پزشکی Osmotherapy میکرو چینی توصیه می شود. این است که در داروهای گیاهی چینی که در چین برای هزاران سال مورد استفاده قرار گرفته است. در مقایسه با طب گیاهی چینی دهان، از آن خارج شده است استفاده می شود. افراد مبتلا به بیماری کلیوی مرحله نهایی فقط نیاز به دروغ روی تخت به آن را. بسیاری از بیماران می گویند البته آنها ترجیح می دهند که روی تخت دراز می کشید را به این درمان راحت در خانه از رفتن به مرکز دیالیز به دیالیز. پس چگونه میکرو چینی Osmotherapy پزشکی بیماران مبتلا به بیماری کلیوی مرحله نهایی کمک کند؟

دو کیسه پر از پردازش داروهای گیاهی چینی خواهد شد تحت کمر بیماران، قرار داده و با کمک دستگاه اسمز، مواد فعال از داروهای گیاهی چینی می تواند به طور مستقیم به کلیه ها از طریق نفوذ به پوست دریافت کنید. از طریق یک سری از توابع مانند گسترش عروق خونی، افزایش گردش خون، از بین بردن استاز خون، ضد التهاب، ضد انعقاد، تخریب و ارائه تغذیه برای کلیه های آسیب دیده، آسیب کلیه خواهد شد به تدریج ترمیم و عملکرد کلیه است انتظار می رود به توان بازیافت. اثر درمان خواهد بود واضح تر اگر پایان مرحله بیماران مبتلا به بیماری کلیوی هنوز هم برخی از خروجی ادرار خاص.

علاوه بر این، ماساژ، طب سوزنی و فتیلهگذاری، حمام دارو و انواع دیگر داروهای چینی خواهد شد انتخابی استفاده می شود به عنوان یک درمان کمکی عمل می کنند. شما در حال استقبال به ما یک پیام را ترک، اگر شما هنوز هم هر پیگیری سوالات در مورد طب چینی برای پایان مرحله بیماری کلیوی.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: کلیوی ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.